Specjalista wsparcia klienta - usługi bankowe z językiem angielskim i niemieckim
Miejsce pracy: Katowice
Zadania:
  • Odpowiadanie na pytania dotyczące kart kredytowych, self-service i aplikacji mobilnych/webowych
  • Wsparcie klienta w authentykacji: aktywacja karty, blokady, zamówienia, zarządzanie limitami kart, aktualizacji danych kontaktowych
  • Obsługa bankowości online i telefonicznej, rejestracja reklamacji i inicjowanie zwrotów
Wymagania:
  • Biegłość w języku niemieckim (poziom C1) i bardzo dobra znajomość angielskiego (B2)
  • Doskonałe umiejętności komunikacyjne i interpersonalne
  • Silna zdolność do oceniania potrzeb klienta i dostosowania rozwiązań
  • Wysoka elastyczność i adaptacyjność
  • Skupienie na kliencie, umiejętność pozostania spokojnym i empatycznym
  • Mile widziana orientacja sprzedażowa
Oferujemy:
  • Dynamiczne, międzynarodowe środowisko pracy
  • Szereg programów szkoleniowych i adaptacyjnych
  • Możliwości rozwoju zawodowego
  • Elastyczny harmonogram pracy z dodatkowym wynagrodzeniem za nocne zmiany
  • Praca zdalna
  • Kultura pracy promująca różnorodność i zaangażowanie
  • Programy dbające o dobrostan, wydarzenia zespołowe i działania na rzecz zaangażowania pracowników
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.