Ogłoszenie numer: 10409457, z dnia 2025-11-01

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. wsparcia klienta cyfrowego

Miejsce pracy: Katowice

 

Opis stanowiska

  • Obsługa klientów telefonicznie i mailowo w języku niemieckim, udzielanie informacji o produktach i usługach związanych z kartami płatniczymi.
  • Wsparcie w aktywacji, blokadzie, odblokowaniu i anulowaniu kart oraz w realizacji zapytań dotyczących transakcji, sporów i zamówień dokumentów.
  • Zarządzanie limitami kart, aktualizacja danych kontaktowych oraz wsparcie usług bankowości online i telefonicznej.
  • Rejestrowanie reklamacji i inicjowanie zwrotów goodwill zgodnie z procedurami.
  • Dbanie o przestrzeganie regulacji i ochronę danych klientów.

Wymagania

  • Biegła znajomość języka niemieckiego (C1) i dobra znajomość języka angielskiego (B2).
  • Umiejętność komunikacji i budowania relacji z klientem, nastawienie na potrzeby klienta.
  • Elastyczność, szybkie przyswajanie nowych tematów i spokój w sytuacjach wymagających empatii.
  • Umiejętność obsługi komputera i narzędzi cyfrowych.
  • Orientacja sprzedażowa będzie dodatkowym atutem.

Oferujemy

  • Pracę w międzynarodowym środowisku z pełnym wsparciem onboardingowym.
  • Możliwość pracy zdalnej z dowolnego miejsca w Polsce oraz zapewnienie sprzętu IT.
  • Pakiet szkoleń i programów rozwojowych z mentoringiem dla osób aspirujących do ról kierowniczych.
  • Prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie na życie i kartę sportową lub vouchery MyBenefit.
  • Dostęp do platform e-learningowych i kursów językowych.
  • Elastyczny grafik pracy, dodatkowe wynagrodzenie za pracę nocną, programy integracyjne i wellbeing.
  • Bonusy za polecenia znajomych.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.