Specjalista ds. Obsługi Klienta z Językiem Hiszpańskim
Miejsce pracy: Katowice
Zadania:
  • Kompleksowa obsługa pasażerów linii lotniczej; wsparcie przez rozmowy telefoniczne, chat i e-mail.
  • Udzielanie informacji ogólnych oraz pomocy przy problemach z podróżowaniem.
  • Zarządzanie rezerwacjami biletów, problemami z bagażem i przekierowaniem lotów.
  • Rozwiązywanie codziennych problemów i reklamacji klientów.
Wymagania:
  • Biegła znajomość języka hiszpańskiego (min. C1) i angielskiego (B2).
  • Dyspozycyjność do pracy w biurze.
  • Umiejętności komunikacyjne i orientacja na klienta.
  • Znajomość systemów Windows i MS Office.
  • Brak wymaganej wcześniejszej doświadczenia; zapewniamy szkolenie.

 

Oferujemy:
  • Wynagrodzenie na podstawie umowy cywilnoprawnej (35.71 PLN/godz.).
  • Elastyczne godziny pracy (9:00-20:00), nowoczesne miejsce pracy.
  • Możliwości rozwoju i awansu, wsparcie lidera zespołu, szkolenia oraz coaching.
  • Cykliczne wydarzenia integracyjne.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.