Specjalista ds. Obsługi Klienta w Branży Motoryzacyjnej
Miejsce pracy: Katowice
Zadania:
  • Prowadzenie obsługi klienta telefonicznie, mailowo oraz za pośrednictwem chatu z zachowaniem profesjonalizmu i pozytywnego nastawienia.
  • Dokumentowanie interakcji w systemie CRM i monitorowanie podejmowanych działań.
  • Współpraca zespołowa w celu poprawy jakości obsługi i szybkiego rozwiązywania problemów.
Wymagania:
  • Minimum rok doświadczenia w obszarze call center lub obsługi klienta.
  • Biegłość w języku niemieckim na poziomie C1 i znajomość języka angielskiego na poziomie B2.
  • Wysoka odporność emocjonalna, precyzja, samodzielność oraz zdolności do rozwiązywania problemów.
  • Mile widziane doświadczenie w branży motoryzacyjnej oraz znajomość systemów CRM.
Oferujemy:
  • Możliwość pracy zdalnej w 100%.
  • Konkurencyjne wynagrodzenie pozwalające zarówno na godne życie jak i oszczędzanie.
  • Szkolenia branżowe, pakiet benefitów (wybór świadczeń dodatkowych, ubezpieczenie zdrowotne i na życie).
  • Wsparcie menedżera i stabilne zatrudnienie na umowę o pracę.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.