Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Mikołowie
Referent
Miejsce pracy: Mikołów
Numer: StPr/25/0432
OBOWIĄZKI:
1. Zapewnienie właściwego obiegu korespondencji oraz rejestracja korespondencji przychodzącej i wychodzącej z MOSiR w Mikołowie, prowadzenie pocztowej książki nadawczej.2. Odbieranie i wysyłanie poczty za pomocą środków komunikacji elektronicznej.3. Odbieranie telefonów i przekierowywanie połączeń, udzielanie informacji telefonicznych.4. Prowadzenie kalendarza spotkań dyrektora MOSIR, organizacja wizyt gości oraz ich przyjmowanie.5. Prowadzenie instrukcji kancelaryjnej MOSiR.6. Prowadzenie składnicy akt.7. Prawidłowa segregacja i archiwizacja dokumentów dotyczących funkcjonowania sekretariatu. 8. Prowadzenie rejestrów w związku z wykonywanymi zadaniami.9. Współpraca z innymi działami, zespołami w zakresie realizacji wykonywanych zadań.Szczegółowe informacje o stanowisku zamieszczone na stronie:https://mosirmikolow.bip.net.pl/?lang=PLOKRES ZATRUDNIENIA W PRZYPADKU PRACY NA PODSTAWIE UMOWY:Umowa o pracę na czas określony 6 m-cy MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:43-190 Mikołów ul. Konstytucji 3 Maja 31PRACA W DNIACH I GODZINACH:Pn-Pt, 7.30 - 15.30
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: obsługa komputera - exel, word
Uprawnienia: prawo jazdy kategoria - B
Uprawnienia: doświadczenie w pracy w zespole


Wymagania inne:

Wymagania niezbędne:1. Obywatelstwo polskie.2. Wykształcenie średnie - roczny staż pracy.3. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni prawpublicznych.4. Posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na ww. stanowisku.5. Posiadanie nieposzlakowanej opinii.6. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ściganez oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.Wymagania dodatkowe:1. Doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku.2. Obsługa komputera w zakresie Ms Office (programy Word, Excel), obsługa pocztyelektronicznej oraz urządzeń biurowych.3. Umiejętność pracy w zespole i wysoka kultura osobista.4. Inicjatywa i umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów.5. Rzetelność, sumienność, odpowiedzialność.6. Bardzo dobra organizacja czasu pracy.7. Inicjatywa i pełna samodzielność w działaniu, zdyscyplinowanie i terminowość realizacjizadań.8. Sumienność i bardzo duże zaangażowanie w wykonywaną pracę.9. Systematyczność, dociekliwość i staranność w wykonywaniu zadań.10. Umiejętność logicznego i analitycznego myślenia.11. Znajomość zagadnień sportu i rekreacji w Gminie Mikołów.12. Znajomość regulacji prawnych z zakresu: Ustawy z dnia 21 listopada 2008 rokuo pracownikach samorządowych ( tj. Dz. U. z 2024 r. poz.1135), Ustawy z dnia 25 czerwca2010 roku o sporcie (tj.Dz.U.2024 poz.1488), Ustawy z dnia 10 maja 2018 roku o ochroniedanych osobowych ( tj. 2019 poz.1781), Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów aktoraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów.13. Prawo jazdy kat. B.

Miejsce pracy:

Mikołów


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 800 PLN


Opis wynagrodzenia:

Ostateczne wynagrodzenie do ustalenia z Pracodawcą

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Mikołowie z siedzibą w Łaziskach Górnych