Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Przedstawiciel ds. obsługi klienta (customer care representative)
Miejsce pracy: Katowice
Numer: StPr/25/0208
OBOWIĄZKI:
- Obejmuje kontakt na czacie online z klientami zewnętrznymi / wewnętrznymi w ramach obszaru funkcjonalnego oraz wykonywanie wszelkich powiązanych czynności administracyjnych. Kontakt również telefoniczny z klientami zewnętrznymi / wewnętrznymi w ramach obszaru funkcjonalnego. Znajomość języka Tureckiego jest wymagana do kontaktu z klientami zewnętrznymi / wewnętrznymi z terenu Turcji oraz do utrzymywanie kontaktu i stałej współpraca z odziałam firmy w Turcji.- Miejsce wykonywania pracy: Główne miejsce wykonywania pracy: Odział firmy w Katowcach oraz możliwość pracy zdalnek w miejscu zamieszkania (maksylanie dwa dni w tygodniu).- Godziny: 9:00-17:00.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe
Język: turecki, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Uprawnienia: Samodzielność


Wymagania inne:

Wymagane umiejętności organizacyjne. Pełna dyspozycyjność w godzinach pracy. Dokładność i sumienność w wykonywaniu zadań.

Miejsce pracy:

Katowice


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 6 022,57 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach