Asystent / Asystentka ds. Obsługi Klienta i Rezerwacji w Branży Turystycznej
Miejsce pracy: Katowice
Coral Travel Poland jest częścią międzynarodowego koncernu turystycznego Coral Travel Group, który działa na rynku od 1992 roku. Grupa zrzesza firmy z 7 krajów na całym świecie, a z jej usług skorzystało w tym czasie ponad 20 mln turystów. W Polsce rozwija się dynamicznie od 1999 roku, będąc dziś na 3. miejscu w rankingu największych biur podróży. Dziś oferuje wyjazdy wakacyjne do Grecji, Hiszpanii, Bułgarii, Turcji, Egiptu, Tunezji oraz krajów egzotycznych jak Dominikana, Tajlandia czy Zjednoczone Emiraty Arabskie
 
 
Do głównych obowiązków należeć będzie:
  • techniczne wsparcie dla infolinii call center,
  • obsługa mailowa dotycząca zamówień internetowych,
  • zarządzanie rezerwacjami,
  • współpraca z różnymi działami firmy w celu zapewnienia kompleksowej obsługi klienta,
  • raportowanie i zdawanie relacji z podejmowanych działań.
Wymagania:
  • dostępność od 15 kwietnia 2025,
  • co najmniej rok doświadczenia w obsłudze klienta, preferowane w obszarze telefonicznym lub turystycznym,
  • umiejętność budowania relacji z klientami,
  • komunikatywność i zdolność do pracy zespołowej,
  • zaawansowane umiejętności analityczne i zarządzania czasem,
  • gotowość do pracy zmianowej w godzinach 08:00-21:00, także w weekendy,
  • znajomość geografii i popularnych destynacji turystycznych,
  • wysoki poziom komunikacji interpersonalnej,
  • samodzielność i odpowiedzialność w realizacji powierzonych zadań.
Oferujemy:
  • stabilne zatrudnienie na umowę o pracę, pełny etat,
  • szereg szkoleń produktowych,
  • elastyczny system pracy zmianowej,
  • atrakcyjne ceny pobytów w naszych hotelach,
  • prywatną opiekę medyczną,
  • pakiet dodatkowego ubezpieczenia,
  • kartę lunchową,
  • bezpłatną podróż poślubną,
  • dostęp do platformy benefitowej lub karty Multisport,
  • dofinansowanie do okularów korekcyjnych,
  • możliwość rozwoju zawodowego także w innych działach firmy,
  • pakiet powitalny.