Agent ubezpieczeniowy do obsługi klientów firmy
Miejsce pracy: Mikołów
Zakres obowiązków:
  • bez akwizycji ubezpieczeń – profesjonalna obsługa klientów firmy
  • budowanie i utrzymywanie relacji z obecnymi klientami,
  • doprowadzanie do zawarcia i obsługę umów ubezpieczeniowych,
  • koordynacja kompleksowej obsługi ubezpieczeniowej klienta,
  • udoskonalanie istniejących rozwiązań ubezpieczeniowych u Klientów,
  • rozwój swoich kompetencji.
Oferujemy:
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • szkolenia rozwijające kompetencje zawodowe,
  • atrakcyjne wynagrodzenie z systemem premiowym,
  • możliwość rozwoju osobistego i zawodowego w dynamicznym zespole,
  • pakiet benefitów, w tym ubezpieczenie grupowe, samochód służbowy po okresie wdrożenia
  • po odbyciu okresu próbnego i wdrożenia w obowiązki możliwość pracy w formie częściowo zdalnej w połączeniu z pracą stacjonarną.
Wymagania:
  • wykształcenie minimum średnie, preferowane wyższe,
  • licencja agenta ubezpieczeniowego,
  • przynajmniej 3-letnie doświadczenie w pracy na stanowisku pośrednika ubezpieczeniowego,
  • znajomość ubezpieczeń komunikacyjnych
  • znajomość ubezpieczeń majątkowych,
  • znajomość pakietu MS Office
  • zdolność do analitycznego i syntetycznego myślenia,
  • umiejętności komunikacyjne i pracy w zespole,
  • kreatywność i gotowość do podejmowania inicjatyw,
  • precyzyjność i dbałość o szczegóły,
  • dobra organizacja czasu i zadań,
  • posiadanie czynnego prawa jazdy kategorii B,
  • mile widziana również dobra znajomość języka angielskiego.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.